Informationa

Hier werden Nachrichten über den Salafismus veröffentlicht.
Was sind Salafisten?
Hier anschauen:
http://www.youtube.com/watch?v=l5HRdwsck10
(Alle Angaben ohne Gewähr)
Diese Seite richtet sich nicht gegen Muslime und den Islam.
Diese Seite soll über den Salafismus/Islamismus/Terrorismus informieren.
Es ist wichtig über Fanatiker aufzuklären, um den Frieden und die Freiheit zu sichern.
Wir wollen in Europa mit allen Menschen friedlich zusammen leben,
egal welche Herkunft, Nationalität und Religion.


::: DOKUS :::
(Achtung: Youtube ist überschwemmt mit Videos, die salafistischen/islamistischen Einfluss besitzen.
Deshalb: Schaut euch die Accounts genau an!)

1.
[DOKU] Wie Salafisten zum Terror verleiten - 2013
https://www.youtube.com/watch?v=uM2x-vgdrKM

2.
Pulverfass Deutschland - Doku über Probleme zwischen Salafisten und Rechtsradikalen
https://www.youtube.com/watch?v=H5nOuzXJOmY

3.
Salafisten, ein finsterer Verein (heute-show)
https://www.youtube.com/watch?v=Myq48smApKs

4.
Deutsche Salafisten drangsalieren weltliche Hilfsorganisationen in Syrien | REPORT MAINZ
https://www.youtube.com/watch?v=lCext-9pu9I

5.
DIE SALAFISTEN KOMMEN
https://www.youtube.com/watch?v=uWARKJSKOP4

6.
Best of 2013 Peter Scholl Latour EZP Salafisten wird durch Saudisches Geld verbreitet!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FmV3Z6f1BQQ

7.
Frauen im Islam
https://www.youtube.com/watch?v=mb4G6tUbkD0


8.
Gülen Bewegung
http://de.wikipedia.org/wiki/Fethullah_G%C3%BClen#Deutschland
Gefahr für Deutschland - Gülen Bewegung versucht die Unterwanderung
http://www.youtube.com/watch?v=E9Q1jS7Rw9M

9.
Islamisten oder Demokraten - Die Islamische Milli Görüs / Millî Görüş / Milli Görüş
http://www.youtube.com/watch?v=EtWjumM5G88

10.
Die türkischen Graue Wölfe (Rechtsextremismus/Islamismus)
http://www.youtube.com/watch?v=_Z9LEc4qM1I

11.
Föderation der Türkisch-Demokratischen Idealistenvereine in Deutschland
(türkisch Almanya Demokratik Ülkücü Türk Dernekleri Federasyonu, ADÜTDF; kurz auch Türk Federasyon, dt. „Türkische Föderation“)
http://de.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6deration_der_T%C3%BCrkisch-Demokratischen_Idealistenvereine_in_Deutschland



http://de.wikipedia.org/wiki/Salafismus
http://de.wikipedia.org/wiki/Islamismus
http://de.wikipedia.org/wiki/Mill%C3%AE_G%C3%B6r%C3%BC%C5%9F

http://boxvogel.blogspot.de

::: DOKUS ENDE :::


http://salafisten-salafismus.blogspot.com
https://www.google.de/#q=salafisten
http://islamismus-islamisten-salafisten.blogspot.com
http://islamisten-salafisten.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamismus
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://islamismus-salafismus.blogspot.com
http://islamismus2.wordpress.com
https://www.google.de/#q=islamismus
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://salafismus2.wordpress.com
https://www.google.de/#q=islamisten
https://www.google.de/#q=salafisten
http://salafisten2.wordpress.com
https://www.google.de/#q=islamismus
http://islamisten2.wordpress.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://salafisten.blogspot.de
https://www.google.de/#q=salafisten
http://salafistenfacebook.blogspot.de
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://salafisteninyoutube.blogspot.de
https://www.google.de/#q=islamisten
http://salafismus.blogspot.de
https://www.google.de/#q=salafismus
http://salafismusinfacebook.blogspot.de
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://salafismusinyoutube.blogspot.de
http://scharia-strafen.blogspot.com
https://www.google.de/#q=salafismus
https://www.google.de/#q=islamismus
http://quran-hoeren-karim-mp3-deutsch.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamismus
http://mohammed-islam-koran-quran.blogspot.com
https://www.google.de/#q=salafismus
https://www.google.de/#q=islamisten
http://islam-symbol-gebet-moschee.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamismus
http://islam-referat-entstehung-koran.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamisten
http://scharia-in-deutschland-islam-koran.blogspot.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://scharia-steinigung-scharia-gesetze.blogspot.com
http://islamisten-islamismus.blogspot.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://gebetszeiten-islam-akte-islam.blogspot.com
https://www.google.de/#q=salafismus
http://frauen-im-islam-koran-quran.blogspot.com
http://sehitlik-groesste-moschee-islam.blogspot.com
https://www.google.de/#q=salafismus
http://frauen-unter-der-scharia-politik.blogspot.com
http://koran-online-mp3-frauen-suren.blogspot.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://was-bedeutet-salafismus.blogspot.com
http://quran-download-islamway-flash.blogspot.com
http://minarett-moschee-koeln.blogspot.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://kaaba-blaue-moschee.blogspot.com
http://muenchen-moschee-gebetsruf-islam.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamisten
http://koran-auf-deutsch-hoeren-pdf.blogspot.com
https://www.google.de/#q=milli+g%C3%B6r%C3%BCs
http://islamismus-islamisten.blogspot.com
https://www.google.de/#q=islamismus

Islam Koran Moschee

Benachrichtigung für 76j4725235b235b891248jv1@googlegroups.com - 25 Nachrichten in 15 Themen

Gruppe: http://groups.google.com/group/76j4725235b235b891248jv1/topics

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:59AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    Wir haben kein Ausländerproblem, sondern offensichtlich ein Türken- und Islamismusproblem!
    http://graph.facebook.com/74865038590/picture
    Jun 30th 2013, 08:23
     
    Wir haben kein Ausländerproblem, sondern offensichtlich ein Türken- und Islamismusproblem!
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/294283574025970/picture
    Jun 30th 2013, 07:39
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/420206371374516/picture
    Jun 30th 2013, 07:38
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/179556492169484/picture
    Jun 30th 2013, 07:38
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/186060888183418/picture
    Jun 30th 2013, 07:38
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/261574890539932/picture
    Jun 30th 2013, 07:37
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/392528717476604/picture
    Jun 30th 2013, 07:37
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/285400178163323/picture
    Jun 30th 2013, 07:37
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/406933899402744/picture
    Jun 30th 2013, 07:36
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/271068799603000/picture
    Jun 30th 2013, 07:35
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:00AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/226814090736672/picture
    Jun 30th 2013, 07:36
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:59AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
    http://graph.facebook.com/100003298497572/picture
    Jun 30th 2013, 08:44
     
    A Dua Request-2
     
    Please make dua'a for all the Muslims world over.Especially those whom are suufering at the hands of the kuffar. Ameen
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:59AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    It hurts to see Muslims taking the kuffar as role models when the best role model ever walked on this earth is MUHAMMAD صلى الله عليه وسلم
    http://graph.facebook.com/100001356195594/picture
    Jun 30th 2013, 09:08
     
    It hurts to see Muslims taking the kuffar as role models when the best role model ever walked on this earth is MUHAMMAD صلى الله عليه وسلم
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

 Search Facebook kuffar: The role models we take & seek to emulate are of the utmost importance.How unfortunate in the light of the many heroes in the history of Islam - the likes of the Sahabah, of Abu Bakr, 'Umar, 'Uthman, 'Ali, Zubayr bin Al-Awwam (radi Allahu 'Anhum), Imam Al-Ghazali, Ibn Taymiyyah, Salahudeen Al-Ayyubi... & even many righteous people in our communities today some Muslims feel compelled to take the kuffar as their role models.Will they be of any benefit on the Day of Judgement?Nay... but rather a source of immense regret!Furthermore, specific to this picture, which depicts some leading figures in the music industry & on the issue of music, Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said:"How strange! What type of faith, light, insight, guidance and knowledge can be gained from listening to tuneful verses and music in which most of what is said is haraam and deserves the wrath and punishment of Allaah and His Messenger? … How can anyone who has the least amount of insight and faith in his heart draw near to Allaah and increase his faith by enjoying something which is hated by Him, and He detests the one who says it and the one who accepts it?" (Madaarij al-Saalikeen, 1/485)
    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:59AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    The role models we take & seek to emulate are of the utmost importance.
     
    How unfortunate in the light of the many heroes in the history of Islam - the likes of the Sahabah, of Abu Bakr, 'Umar, 'Uthman, 'Ali, Zubayr bin Al-Awwam (radi Allahu 'Anhum), Imam Al-Ghazali, Ibn Taymiyyah, Salahudeen Al-Ayyubi... & even many righteous people in our communities today some Muslims feel compelled to take the kuffar as their role models.
     
    Will they be of any benefit on the Day of Judgement?
    Nay... but rather a source of immense regret!
     
    Furthermore, specific to this picture, which depicts some leading figures in the music industry & on the issue of music, Ibn al-Qayyim (may Allaah have mercy on him) said:
     
    "How strange! What type of faith, light, insight, guidance and knowledge can be gained from listening to tuneful verses and music in which most of what is said is haraam and deserves the wrath and punishment of Allaah and His Messenger? … How can anyone who has the least amount of insight and faith in his heart draw near to Allaah and increase his faith by enjoying something which is hated by Him, and He detests the one who says it and the one who accepts it?" (Madaarij al-Saalikeen, 1/485)
    http://graph.facebook.com/100000311185682/picture
    Jun 30th 2013, 09:15
     
    Abu Zarrar Ali shared Islamic Information's photo.
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:59AM +0100  

    Search Facebook kuffar
     
    Search Facebook kuffar
     
    di mesir mu'aridin vs mu'ayidin terus bergejolak...sy yakin 100 % insyaAllah mesir akan selalu kuat dan aman untuk menentang para kuffar tdk seperti suriyah krn pemimpin mesir adalah orang islam yg taat pada agamanya (islam)
    http://graph.facebook.com/100000261628184/picture
    Jun 30th 2013, 09:28
     
    di mesir mu'aridin vs mu'ayidin terus bergejolak...sy yakin 100 % insyaAllah mesir akan selalu kuat dan aman untuk menentang para kuffar tdk seperti suriyah krn pemimpin mesir adalah orang islam yg taat pada agamanya (islam)
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/SgQRk0

     

 Search Facebook kalifat: Die Absicht hinter der Einführung des islamischen Religionsunterrichts als ordentliches SchulfachDer diesjährigen Islamkonferenz ging die Kritik muslimischer Verbände voraus, Innenminister Hans-Peter Friedrich stelle die eigenen Sicherheitsfragen in den Mittelpunkt. Es sei kein gleichberechtigter Dialog mehr auf einer Augenhöhe. Diese Kritik kommt reichlich spät, denn aus keinem anderen Grund hatte der ehemalige Bundesinnenminister Wolfgang Schäuble die Islamkonferenz 2006 ins Leben gerufen. Die Teilnahme von Muslimen an der Islamkonferenz war nie etwas anderes als ein Instrument der deutschen Integrationspolitik. Hierbei geht es hauptsächlich um die Frage, wie man die Muslime in Deutschland integriert, ohne dass ihnen die mit der Integration einhergehenden Distanzierung vom Islam bewusst wird? Denn die eigentliche Gefahr sieht Deutschland nicht im Terrorismus, sondern grundsätzlich im Islam.Im März 2008 sprach sich Schäuble vor dem Hintergrund der Islamkonferenz für die Einführung des islamischen Religionsunterrichts "als ordentliches Unterrichtsfach in deutscher Sprache an öffentlichen Schulen" aus. Seine Intention war sicherlich nicht, den Muslimen in ihrem Wunsch nach religiöser Entfaltung entgegenzukommen, sondern mit dem Islamunterricht an Schulen ein weiteres Instrument der Kontrolle und der Manipulation einzuführen.Für die Einführung eines islamischen Religionsunterrichts fehlten alle Voraussetzungen. Zum einen gibt es bis heute keine anerkannte islamische Religionsgemeinschaft in Deutschland. Eine staatlich anerkannte islamische Religionsgemeinschaft wäre aber eine Bedingung, um den Islamunterricht als ordentliches Schulfach überhaupt einführen zu können. Da im Grundgesetz die Religionsfreiheit verankert ist, darf nicht das Land über die religiöse Kompetenz von Religionslehrern entscheiden. Nur die Religionsgemeinschaften haben das Recht dazu, über die Eignung von Religionslehrern und auch über Unterrichtsinhalte zu entscheiden. Im Falle des katholischen oder evangelischen Religionsunterrichts tun das die Kirchen. Das heißt, dass islamische Religionslehrer gar nicht eingesetzt und Unterrichtsinhalte gar nicht festgelegt werden können, weil keine anerkannte islamische Religionsgemeinschaft existiert. Abgesehen davon, dass die Institution fehlt, islamische Religionslehrer einzusetzen, gibt es noch gar keine regulär ausgebildeten Lehrer.Trotz fehlender Anerkennung einer islamischen Religionsgemeinschaft und fehlender islamischer Religionslehrer mit Examen hat man den islamischen Religionsunterricht eingeführt. In Nordrhein-Westfalen gibt es den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach seit dem Schuljahr 2012/13.Man sollte kritisch fragen, warum man im Falle des islamischen Religionsunterrichts gesetzliche Übergangslösungen gefunden hat, um ihn einzuführen, während man muslimischen Schülern verwehrt, das Gebet auf dem Schulgelände zu verrichten. Man bietet ihnen den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach an, verweigert ihnen gleichzeitig aber einen ordentlichen Gebetsraum. Und wie glaubhaft kann ein islamischer Religionsunterricht an deutschen Schulen sein, wenn man muslimischen Lehrerinnen zur gleichen Zeit das Tragen des Kopftuchs verbietet.Die Intention ist nicht, den muslimischen Kindern ihren Glauben zu vermitteln und sie zu frommen Muslimen zu erziehen, die artig in die Moschee gehen, sondern schlichtweg ihre Integration. Dies entspricht der Aussage Allahs (t) im Koran:„Mit dir werden weder die Juden noch die Christen zufrieden sein, bis du ihrem Bekenntnis gefolgt bist." (Sura 2, Aya 120)Der ehemalige Innenminister Thomas de Maizière machte auch kein Geheimnis aus den Motiven. Auf der Islamkonferenz im Februar 2011, in der es explizit um die Frage nach der Einführung des islamischen Religionsunterrichts ging, sagte De Maizière: „Nach Angaben des Wissenschaftsrats werden derzeit an deutschen Schulen circa 700.000 muslimische Schülerinnen und Schüler unterrichtet. Das ist eine gewaltige Zahl. Diesen Schülerinnen und Schülern einen Islamunterricht in deutscher Sprache als ordentliches Lehrfach anzubieten – das wäre ein wertvoller Beitrag zur Integration." Im Kern geht es bei der Integration um eine bestimmte Idee, die vermittelt werden soll, nämlich um die Idee des säkularen Staates. De Maizière betonte in seiner Rede auf der Islamkonferenz, dass es nur wenige Muslime seien, die die säkulare Idee ablehnten. Die Mehrheit der Muslime in Deutschland stamme jedoch „aus Ländern mit einer langen Tradition der Säkularisierung wie zum Beispiel der Türkei oder Bosnien". In Wahrheit ist es aber jene Ablehnung der Idee von der Trennung von Staat und Religion, der man mit dem islamischen Religionsunterricht vor allem entgegenwirken will. So sagte De Maizière: „Ich bin insgesamt optimistisch, dass wir mit dem bewährten Staatskirchenrecht auch die Integration des Islam in unsere Rechtsordnung gewährleisten können." Im Idealfall soll der islamische Religionsunterricht die Idee von der Scharia und dem Kalifat bei der neuen Generation der Muslime gar nicht erst entstehen lassen. Man will bei den muslimischen Schülern das eigene Bild vom Islam prägen und sich die Muslime zurechterziehen.Um bei den Muslimen jede Skepsis zu beseitigen und ihr Vertrauen zu gewinnen, hat man sich bei der Einführung des Islamunterrichts die Muslime mit ins Boot geholt, obwohl es, wie erwähnt, gar keine staatlich anerkannte islamische Religionsgemeinschaft gibt. Denn nur so kann der islamische Religionsunterricht von Muslimen ebenso akzeptiert werden wie der Islamunterricht in den Moscheen. Dem Staat ist bewusst, dass er hierbei auf die Mitarbeit der Moscheen und deren Zustimmung angewiesen ist. Die Moscheegemeinden müssen den islamischen Religionsunterricht quasi absegnen, um jedes Misstrauen bei den Muslimen im Keim zu ersticken und sie für den islamischen Religionsunterricht zu gewinnen.„Mit dir werden weder die Juden noch die Christen zufrieden sein, bis du ihrem Bekenntnis gefolgt bist. Sprich: 'Wahrlich, die Rechtleitung Allahs ist die einzig wahre Rechtleitung.' Und wenn du ihrem Ansinnen folgst, nachdem zu dir das Wissen gekommen ist, so wirst du vor Allah weder Freund noch Helfer haben." (Sura 2, Aya 120)Längst haben sich Muslime in Deutschland zu Komplizen der Integration machen lassen, die nichts anderes anstrebt, als die Muslime vom Islam zu entfremden und sie mit säkularen Ideen vertraut zu machen. Einer dieser Komplizen ist Mouhanad Khorchide. Er ist Leiter des Zentrums für Islamische Theologie in Münster. Es ist eines von mehreren Zentren für Islamische Theologie, die in Deutschland gegründet wurden, um den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach auf den Weg zu bringen. Der Titel von Khorchides Dissertation aus dem Jahr 2008 lautet: "Der islamische Religionsunterricht zwischen Integration und Parallelgesellschaft: Einstellungen der islamischen ReligionslehrerInnen an öffentlichen Schulen". Darin weist Khorchide unter anderem auf die antidemokratische Einstellung mancher islamischer Religionslehrer hin. Mit diesem Thema war er natürlich prädestiniert, die Leitung des Zentrums für Islamische Theologie in Münster zu übernehmen und die Ausbildung der islamischen Religionslehrer ganz nach den Vorstellungen des deutschen Staates vorzunehmen.Durch seine Position als Leiter des Zentrums für Islamische Theologie in Münster nimmt Khorchide großen Einfluss auf die Ausbildung von islamischen Religionslehrern. Man kommt daher nicht umhin, sich mit seinen gefährlichen Ansichten zum Islam auseinander zu setzen. Seine Haltung zu wesentlichen islamischen Themen ist so bedenklich, dass seine Person unter Muslimen sehr umstritten ist. Sein 2012 erschienenes Buch "Islam ist Barmherzigkeit" hat viel Anstoß erregt. Im Folgenden sollen einige Aussagen von ihm wiedergegeben werden, um zu verdeutlichen, welches Islambild er bei den Muslimen in Deutschland durchsetzen will.Das Islambild, das Khorchide prägen will, geht aus folgender Aussage hervor: "Ich will ein Islambild vermitteln, das nichts mit einer Gesetzesreligion zu tun hat. Ein solches theologisches Verständnis lässt sich zudem bestens mit den Prinzipien des Verfassungsstaats und dem Leben in einer pluralen Gesellschaft vereinbaren." Die islamischen Strafgesetze etwa gelten laut Khorchide nicht für die Moderne. Die ganze Scharia ist für ihn "menschliches Konstrukt". Khorchide plädiert vielmehr dafür, den Koran zeitgemäß zu deuten. Er äußerte sich wie folgt: „Der Koran gilt als Gottes Wort. Als Theologe beschäftigt mich die Frage, wie wir mit diesem Gotteswort umgehen. Wie können wir es angemessen verstehen? Sollen wir den gesamten Koran wortwörtlich verstehen? Sollen wir alles, was im 7. Jahrhundert offenbart wurde, auch die juristischen Einzelanweisungen, zum Beispiel im Strafrecht, heute eins zu eins übertragen? Ich glaube nicht. Mir geht es um eine zeitgemäße Deutung des Islam. Und die sollte danach fragen, welche Antworten in welchem gesellschaftlichen Kontext auf welche Fragen gegeben wurden. Wir müssen verstehen, welche Anliegen die Menschen damals hatten – und welchen Sinn die damals gegebenen Antworten. Auf Grundlage dieser Hermeneutik können wir uns dann fragen, welchen Sinn die heiligen Texte heute haben. Als gläubiger Muslim und Theologe gehe ich davon aus, dass der Koran das Gotteswort nicht nur für die Menschen des 7. Jahrhunderts, sondern auch für uns heutige Menschen ist. Um diese Frage aber zu beantworten, muss man den Koran in seinem historischen Kontext lesen." Selbst das islamische Verständnis von Paradies und Hölle greift Khorchide an: "Die Hölle ist nichts anderes als die Konfrontation mit den eigenen Verfehlungen. Sie ist keine Strafe, die von außen kommt. […] Die traditionelle Theologie allerdings hat die Bilder von Paradies und Hölle weniger metaphorisch gesehen, sondern wortwörtlich als materielle Räume mit materiellen Strafen und Freuden beschrieben. Aber es ist doch zu wenig, wenn man nur aus Angst vor Bestrafung oder aus Hoffnung auf Belohnung Gutes tut." Khorchide greift hier den Handlungsmaßstab des Muslims an und versucht Paradies und Hölle auf einen symbolischen Sinn zu reduzieren. Seine Hauptbotschaft über den Islam lautet wie folgt: "Gott ist ein Gott der Barmherzigkeit, der Islam eine Religion der Barmherzigkeit. Jede andere Lesart des Islams ist nicht der Islam."Die Ansichten, die Khorchide vertritt, haben die Intention, die Muslime vom Gehorsam gegenüber Allah (t) wegzuführen und sie von der Praktizierung des Islam abzuhalten. Khorchides Verständnis von der Barmherzigkeit Allahs (t) ist genauso falsch und unislamisch wie seine Äußerungen über den Koran. Seine Vorstellung von Barmherzigkeit stellt selbst Atheisten in Aussicht, nicht in der Hölle zu enden. So schreibt er in seinem Buch "Islam ist Barmherzigkeit": „Warum soll meine österreichische, nichtmuslimische Doktormutter auf ewig in die Hölle kommen, während dieser unsympathische Mitstudierende, der Menschen bestiehlt, für immer das Paradies genießen wird? Nur weil er die Überschrift 'Muslim' trägt? Was ist das für ein Gott, der das so bestimmt hat und will?!" Allah (t) wird bei ihm auf den Gott der Liebe und Barmherzigkeit reduziert. Dass Allah (t) auch ein strafender Gott sein kann, zieht er nicht in Erwägung.Relativ schnell hat die deutsche Politik einen Weg gefunden, wie sie den islamischen Religionsunterricht einführen kann. Das "Gesetz zur Einführung von islamischem Religionsunterricht als ordentliches Lehrfach" wurde im Dezember 2011 beschlossen. Dadurch wurde eine Übergangslösung geschaffen, um den Islamunterricht trotz aller Hindernisse einführen zu können. Diese Übergangslösung sieht so aus, dass das NRW-Schulministerium und der Koordinationsrat der Muslime einen Beirat einberiefen, der als Ansprechpartner fungieren kann. Dieser Beirat setzt sich aus acht Mitgliedern zusammen. Das Gesetz trat am 1. August 2012 in Kraft und tritt am 31. Juli 2019 außer Kraft, dann nämlich, wenn regulär ausgebildete Lehrer zur Verfügung stehen.Da es hier um die Integration der Muslime geht, d. h. darum, sie von einem richtigen Islamverständnis abzubringen, zeigt man sich sehr flexibel, was die Regelung angeht. Islamkundelehrer müssen zurzeit die Lehrerlücke füllen. Es sind beispielsweise Orientalisten oder Türkischlehrer, die den islamischen Religionsunterricht erteilen, ohne ein ordentliches Lehrstudium und ein Staatsexamen absolviert zu haben. Sie erhielten lediglich eine "dienstliche Unterweisung", die Khorchide zusammen mit Bülent Ucar von der Universität Osnabrück an einem Wochenende durchführte. Darin ging es um den Unterschied zwischen dem Islamkundeunterricht und dem bekenntnisorientierten islamischen Religionsunterricht. Darüber hinaus existiert auch noch kein Lehrplan. Dieser ist voraussichtlich erst im Sommer dieses Jahres fertig. Die fehlenden ausgebildeten Lehrer sowie der fehlende Lehrplan stellten für NRW-Schulministerin Sylvia Löhrmann jedoch keinen Hinderungsgrund dar, den islamischen Religionsunterricht an 44 Grundschulen einzuführen, der später dann flächendeckend an Grundschulen und an weiterführenden Schulen eingeführt werden soll.Khorchide ist einer der acht Mitglieder des Beirats, die die Lehrer bestimmen. Er ist auch der Herausgeber des ersten Schulbuchs für bekenntnisorientierten islamischen Religionsunterricht. Darin spiegelt sich natürlich auch das auf Liebe und Barmherzigkeit reduzierte Islamverständnis Khorchides wider. Allah (t) ist ausschließlich der Gott der Liebe. Interessant hierbei sind die Koranübersetzungen. So heißt es in der Übersetzung der Fatiha in dem Schulbuch "Miteinander auf dem Weg" für die 1. und 2. Klasse auf Seite 28: "Allah, wir danken Dir! Du sorgst für uns und für die ganze Welt. Du bist das liebste Wesen, das es gibt. Zu dir beten wir und auf dich verlassen wir uns. Sei immer bei uns und zeige uns den richtigen Weg." Neben der Tatsache, dass die Übersetzung bewusst falsch gewählt ist, werden hier genau jene Teile ausgespart, die nicht in das Bild von Liebe und Barmherzigkeit passen. Allah (t) als "Herrscher am Tage des Gerichts" wird einfach weggelassen, genauso wie der letzte Vers: "[…] den Weg derer, denen Du Gnade erwiesen hast, nicht (den Weg) derer, die (Deinen) Zorn erregt haben, und nicht (den Weg) der Irregehenden." Auf diese Weise will man umgehen, dass es nur einen richtigen Weg gibt und die Juden und Christen von diesem Weg abgewichen sind. Die Koranübersetzung passt sich in dem Buch der Intention des Herausgebers an. Auf Seite 60 wird die gleiche Sure ebenso falsch, aber völlig anders übersetzt. Da heißt es: "Im Namen Allahs, der lieb und barmherzig ist. Wir danken Dir, oh Allah. Du hast alles gemacht und alles kommt von Dir. Du bist der, der alles sieht, was wir tun. Zu Dir beten wir und Dich bitten wir um Hilfe. Zeige uns immer den richtigen Weg. Du hast uns soviel Gutes gegeben. Deshalb wollen wir dich nicht enttäuschen oder böse sein."Allein das Beispiel der Fatiha reicht aus, um zu erkennen, dass der islamische Religionsunterricht als ordentliches Schulfach darauf angelegt ist, den muslimischen Schülern ein völlig falsches Bild von Allah (t) und dem Islam zu vermitteln. Der Unterschied zwischen richtigem und falschem Glauben – zwischen Wahrheit und Lüge – wird ganz bewusst unterschlagen. Die Muslime sollen von der Idee einer vollständigen Praktizierung des Islam mit all seinen Gesetzen, die alle Bereiche des Lebens umfassen, weggeführt werden.
    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:41AM +0100  

    Search Facebook kalifat
     
    Search Facebook kalifat
     
    Die Absicht hinter der Einführung des islamischen Religionsunterrichts als ordentliches Schulfach
     
    Der diesjährigen Islamkonferenz ging die Kritik muslimischer Verbände voraus, Innenminister Hans-Peter Friedrich stelle die eigenen Sicherheitsfragen in den Mittelpunkt. Es sei kein gleichberechtigter Dialog mehr auf einer Augenhöhe. Diese Kritik kommt reichlich spät, denn aus keinem anderen Grund hatte der ehemalige Bundesinnenminister Wolfgang Schäuble die Islamkonferenz 2006 ins Leben gerufen. Die Teilnahme von Muslimen an der Islamkonferenz war nie etwas anderes als ein Instrument der deutschen Integrationspolitik. Hierbei geht es hauptsächlich um die Frage, wie man die Muslime in Deutschland integriert, ohne dass ihnen die mit der Integration einhergehenden Distanzierung vom Islam bewusst wird? Denn die eigentliche Gefahr sieht Deutschland nicht im Terrorismus, sondern grundsätzlich im Islam.
     
    Im März 2008 sprach sich Schäuble vor dem Hintergrund der Islamkonferenz für die Einführung des islamischen Religionsunterrichts "als ordentliches Unterrichtsfach in deutscher Sprache an öffentlichen Schulen" aus. Seine Intention war sicherlich nicht, den Muslimen in ihrem Wunsch nach religiöser Entfaltung entgegenzukommen, sondern mit dem Islamunterricht an Schulen ein weiteres Instrument der Kontrolle und der Manipulation einzuführen.
     
    Für die Einführung eines islamischen Religionsunterrichts fehlten alle Voraussetzungen. Zum einen gibt es bis heute keine anerkannte islamische Religionsgemeinschaft in Deutschland. Eine staatlich anerkannte islamische Religionsgemeinschaft wäre aber eine Bedingung, um den Islamunterricht als ordentliches Schulfach überhaupt einführen zu können. Da im Grundgesetz die Religionsfreiheit verankert ist, darf nicht das Land über die religiöse Kompetenz von Religionslehrern entscheiden. Nur die Religionsgemeinschaften haben das Recht dazu, über die Eignung von Religionslehrern und auch über Unterrichtsinhalte zu entscheiden. Im Falle des katholischen oder evangelischen Religionsunterrichts tun das die Kirchen. Das heißt, dass islamische Religionslehrer gar nicht eingesetzt und Unterrichtsinhalte gar nicht festgelegt werden können, weil keine anerkannte islamische Religionsgemeinschaft existiert. Abgesehen davon, dass die Institution fehlt, islamische Religionslehrer einzusetzen, gibt es noch gar keine regulär ausgebildeten Lehrer.
     
    Trotz fehlender Anerkennung einer islamischen Religionsgemeinschaft und fehlender islamischer Religionslehrer mit Examen hat man den islamischen Religionsunterricht eingeführt. In Nordrhein-Westfalen gibt es den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach seit dem Schuljahr 2012/13.
     
    Man sollte kritisch fragen, warum man im Falle des islamischen Religionsunterrichts gesetzliche Übergangslösungen gefunden hat, um ihn einzuführen, während man muslimischen Schülern verwehrt, das Gebet auf dem Schulgelände zu verrichten. Man bietet ihnen den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach an, verweigert ihnen gleichzeitig aber einen ordentlichen Gebetsraum. Und wie glaubhaft kann ein islamischer Religionsunterricht an deutschen Schulen sein, wenn man muslimischen Lehrerinnen zur gleichen Zeit das Tragen des Kopftuchs verbietet.
     
    Die Intention ist nicht, den muslimischen Kindern ihren Glauben zu vermitteln und sie zu frommen Muslimen zu erziehen, die artig in die Moschee gehen, sondern schlichtweg ihre Integration. Dies entspricht der Aussage Allahs (t) im Koran:
     
    „Mit dir werden weder die Juden noch die Christen zufrieden sein, bis du ihrem Bekenntnis gefolgt bist." (Sura 2, Aya 120)
     
    Der ehemalige Innenminister Thomas de Maizière machte auch kein Geheimnis aus den Motiven. Auf der Islamkonferenz im Februar 2011, in der es explizit um die Frage nach der Einführung des islamischen Religionsunterrichts ging, sagte De Maizière: „Nach Angaben des Wissenschaftsrats werden derzeit an deutschen Schulen circa 700.000 muslimische Schülerinnen und Schüler unterrichtet. Das ist eine gewaltige Zahl. Diesen Schülerinnen und Schülern einen Islamunterricht in deutscher Sprache als ordentliches Lehrfach anzubieten – das wäre ein wertvoller Beitrag zur Integration." Im Kern geht es bei der Integration um eine bestimmte Idee, die vermittelt werden soll, nämlich um die Idee des säkularen Staates. De Maizière betonte in seiner Rede auf der Islamkonferenz, dass es nur wenige Muslime seien, die die säkulare Idee ablehnten. Die Mehrheit der Muslime in Deutschland stamme jedoch „aus Ländern mit einer langen Tradition der Säkularisierung wie zum Beispiel der Türkei oder Bosnien". In Wahrheit ist es aber jene Ablehnung der Idee von der Trennung von Staat und Religion, der man mit dem islamischen Religionsunterricht vor allem entgegenwirken will. So sagte De Maizière: „Ich bin insgesamt optimistisch, dass wir mit dem bewährten Staatskirchenrecht auch die Integration des Islam in unsere Rechtsordnung gewährleisten können." Im Idealfall soll der islamische Religionsunterricht die Idee von der Scharia und dem Kalifat bei der neuen Generation der Muslime gar nicht erst entstehen lassen. Man will bei den muslimischen Schülern das eigene Bild vom Islam prägen und sich die Muslime zurechterziehen.
     
    Um bei den Muslimen jede Skepsis zu beseitigen und ihr Vertrauen zu gewinnen, hat man sich bei der Einführung des Islamunterrichts die Muslime mit ins Boot geholt, obwohl es, wie erwähnt, gar keine staatlich anerkannte islamische Religionsgemeinschaft gibt. Denn nur so kann der islamische Religionsunterricht von Muslimen ebenso akzeptiert werden wie der Islamunterricht in den Moscheen. Dem Staat ist bewusst, dass er hierbei auf die Mitarbeit der Moscheen und deren Zustimmung angewiesen ist. Die Moscheegemeinden müssen den islamischen Religionsunterricht quasi absegnen, um jedes Misstrauen bei den Muslimen im Keim zu ersticken und sie für den islamischen Religionsunterricht zu gewinnen.
     
    „Mit dir werden weder die Juden noch die Christen zufrieden sein, bis du ihrem Bekenntnis gefolgt bist. Sprich: 'Wahrlich, die Rechtleitung Allahs ist die einzig wahre Rechtleitung.' Und wenn du ihrem Ansinnen folgst, nachdem zu dir das Wissen gekommen ist, so wirst du vor Allah weder Freund noch Helfer haben." (Sura 2, Aya 120)
     
    Längst haben sich Muslime in Deutschland zu Komplizen der Integration machen lassen, die nichts anderes anstrebt, als die Muslime vom Islam zu entfremden und sie mit säkularen Ideen vertraut zu machen. Einer dieser Komplizen ist Mouhanad Khorchide. Er ist Leiter des Zentrums für Islamische Theologie in Münster. Es ist eines von mehreren Zentren für Islamische Theologie, die in Deutschland gegründet wurden, um den islamischen Religionsunterricht als ordentliches Schulfach auf den Weg zu bringen. Der Titel von Khorchides Dissertation aus dem Jahr 2008 lautet: "Der islamische Religionsunterricht zwischen Integration und Parallelgesellschaft: Einstellungen der islamischen ReligionslehrerInnen an öffentlichen Schulen". Darin weist Khorchide unter anderem auf die antidemokratische Einstellung mancher islamischer Religionslehrer hin. Mit diesem Thema war er natürlich prädestiniert, die Leitung des Zentrums für Islamische Theologie in Münster zu übernehmen und die Ausbildung der islamischen Religionslehrer ganz nach den Vorstellungen des deutschen Staates vorzunehmen.
     
    Durch seine Position als Leiter des Zentrums für Islamische Theologie in Münster nimmt Khorchide großen Einfluss auf die Ausbildung von islamischen Religionslehrern. Man kommt daher nicht umhin, sich mit seinen gefährlichen Ansichten zum Islam auseinander zu setzen. Seine Haltung zu wesentlichen islamischen Themen ist so bedenklich, dass seine Person unter Muslimen sehr umstritten ist. Sein 2012 erschienenes Buch "Islam ist Barmherzigkeit" hat viel Anstoß erregt. Im Folgenden sollen einige Aussagen von ihm wiedergegeben werden, um zu verdeutlichen, welches Islambild er bei den Muslimen in Deutschland durchsetzen will.
     
    Das Islambild, das Khorchide prägen will, geht aus folgender Aussage hervor: "Ich will ein Islambild vermitteln, das nichts mit einer Gesetzesreligion zu tun hat. Ein solches theologisches Verständnis lässt sich zudem bestens mit den Prinzipien des Verfassungsstaats und dem Leben in einer pluralen Gesellschaft vereinbaren." Die islamischen Strafgesetze etwa gelten laut Khorchide nicht für die Moderne. Die ganze Scharia ist für ihn "menschliches Konstrukt". Khorchide plädiert vielmehr dafür, den Koran zeitgemäß zu deuten. Er äußerte sich wie folgt: „Der Koran gilt als Gottes Wort. Als Theologe beschäftigt mich die Frage, wie wir mit diesem Gotteswort umgehen. Wie können wir es angemessen verstehen? Sollen wir den gesamten Koran wortwörtlich verstehen? Sollen wir alles, was im 7. Jahrhundert offenbart wurde, auch die juristischen Einzelanweisungen, zum Beispiel im Strafrecht, heute eins zu eins übertragen? Ich glaube nicht. Mir geht es um eine zeitgemäße Deutung des Islam. Und die sollte danach fragen, welche Antworten in welchem gesellschaftlichen Kontext auf welche Fragen gegeben wurden. Wir müssen verstehen, welche Anliegen die Menschen damals hatten – und welchen Sinn die damals gegebenen Antworten. Auf Grundlage dieser Hermeneutik können wir uns dann fragen, welchen Sinn die heiligen Texte heute haben. Als gläubiger Muslim und Theologe gehe ich davon aus, dass der Koran das Gotteswort nicht nur für die Menschen des 7. Jahrhunderts, sondern auch für uns heutige Menschen ist. Um diese Frage aber zu beantworten, muss man den Koran in seinem historischen Kontext lesen." Selbst das islamische Verständnis von Paradies und Hölle greift Khorchide an: "Die Hölle ist nichts anderes als die Konfrontation mit den eigenen Verfehlungen. Sie ist keine Strafe, die von außen kommt. […] Die traditionelle Theologie allerdings hat die Bilder von Paradies und Hölle weniger metaphorisch gesehen, sondern wortwörtlich als materielle Räume mit materiellen Strafen und Freuden beschrieben. Aber es ist doch zu wenig, wenn man nur aus Angst vor Bestrafung oder aus Hoffnung auf Belohnung Gutes tut." Khorchide greift hier den Handlungsmaßstab des Muslims an und versucht Paradies und Hölle auf einen symbolischen Sinn zu reduzieren. Seine Hauptbotschaft über den Islam lautet wie folgt: "Gott ist ein Gott der Barmherzigkeit, der Islam eine Religion der Barmherzigkeit. Jede andere Lesart des Islams ist nicht der Islam."
     
    Die Ansichten, die Khorchide vertritt, haben die Intention, die Muslime vom Gehorsam gegenüber Allah (t) wegzuführen und sie von der Praktizierung des Islam abzuhalten. Khorchides Verständnis von der Barmherzigkeit Allahs (t) ist genauso falsch und unislamisch wie seine Äußerungen über den Koran. Seine Vorstellung von Barmherzigkeit stellt selbst Atheisten in Aussicht, nicht in der Hölle zu enden. So schreibt er in seinem Buch "Islam ist Barmherzigkeit": „Warum soll meine österreichische, nichtmuslimische Doktormutter auf ewig in die Hölle kommen, während dieser unsympathische Mitstudierende, der Menschen bestiehlt, für immer das Paradies genießen wird? Nur weil er die Überschrift 'Muslim' trägt? Was ist das für ein Gott, der das so bestimmt hat und will?!" Allah (t) wird bei ihm auf den Gott der Liebe und Barmherzigkeit reduziert. Dass Allah (t) auch ein strafender Gott sein kann, zieht er nicht in Erwägung.
     
    Relativ schnell hat die deutsche Politik einen Weg gefunden, wie sie den islamischen Religionsunterricht einführen kann. Das "Gesetz zur Einführung von islamischem Religionsunterricht als ordentliches Lehrfach" wurde im Dezember 2011 beschlossen. Dadurch wurde eine Übergangslösung geschaffen, um den Islamunterricht trotz aller Hindernisse einführen zu können. Diese Übergangslösung sieht so aus, dass das NRW-Schulministerium und der Koordinationsrat der Muslime einen Beirat einberiefen, der als Ansprechpartner fungieren kann. Dieser Beirat setzt sich aus acht Mitgliedern zusammen. Das Gesetz trat am 1. August 2012 in Kraft und tritt am 31. Juli 2019 außer Kraft, dann nämlich, wenn regulär ausgebildete Lehrer zur Verfügung stehen.
     
    Da es hier um die Integration der Muslime geht, d. h. darum, sie von einem richtigen Islamverständnis abzubringen, zeigt man sich sehr flexibel, was die Regelung angeht. Islamkundelehrer müssen zurzeit die Lehrerlücke füllen. Es sind beispielsweise Orientalisten oder Türkischlehrer, die den islamischen Religionsunterricht erteilen, ohne ein ordentliches Lehrstudium und ein Staatsexamen absolviert zu haben. Sie erhielten lediglich eine "dienstliche Unterweisung", die Khorchide zusammen mit Bülent Ucar von der Universität Osnabrück an einem Wochenende durchführte. Darin ging es um den Unterschied zwischen dem Islamkundeunterricht und dem bekenntnisorientierten islamischen Religionsunterricht. Darüber hinaus existiert auch noch kein Lehrplan. Dieser ist voraussichtlich erst im Sommer dieses Jahres fertig. Die fehlenden ausgebildeten Lehrer sowie der fehlende Lehrplan stellten für NRW-Schulministerin Sylvia Löhrmann jedoch keinen Hinderungsgrund dar, den islamischen Religionsunterricht an 44 Grundschulen einzuführen, der später dann flächendeckend an Grundschulen und an weiterführenden Schulen eingeführt werden soll.
     
    Khorchide ist einer der acht Mitglieder des Beirats, die die Lehrer bestimmen. Er ist auch der Herausgeber des ersten Schulbuchs für bekenntnisorientierten islamischen Religionsunterricht. Darin spiegelt sich natürlich auch das auf Liebe und Barmherzigkeit reduzierte Islamverständnis Khorchides wider. Allah (t) ist ausschließlich der Gott der Liebe. Interessant hierbei sind die Koranübersetzungen. So heißt es in der Übersetzung der Fatiha in dem Schulbuch "Miteinander auf dem Weg" für die 1. und 2. Klasse auf Seite 28: "Allah, wir danken Dir! Du sorgst für uns und für die ganze Welt. Du bist das liebste Wesen, das es gibt. Zu dir beten wir und auf dich verlassen wir uns. Sei immer bei uns und zeige uns den richtigen Weg." Neben der Tatsache, dass die Übersetzung bewusst falsch gewählt ist, werden hier genau jene Teile ausgespart, die nicht in das Bild von Liebe und Barmherzigkeit passen. Allah (t) als "Herrscher am Tage des Gerichts" wird einfach weggelassen, genauso wie der letzte Vers: "[…] den Weg derer, denen Du Gnade erwiesen hast, nicht (den Weg) derer, die (Deinen) Zorn erregt haben, und nicht (den Weg) der Irregehenden." Auf diese Weise will man umgehen, dass es nur einen richtigen Weg gibt und die Juden und Christen von diesem Weg abgewichen sind. Die Koranübersetzung passt sich in dem Buch der Intention des Herausgebers an. Auf Seite 60 wird die gleiche Sure ebenso falsch, aber völlig anders übersetzt. Da heißt es: "Im Namen Allahs, der lieb und barmherzig ist. Wir danken Dir, oh Allah. Du hast alles gemacht und alles kommt von Dir. Du bist der, der alles sieht, was wir tun. Zu Dir beten wir und Dich bitten wir um Hilfe. Zeige uns immer den richtigen Weg. Du hast uns soviel Gutes gegeben. Deshalb wollen wir dich nicht enttäuschen oder böse sein."
     
    Allein das Beispiel der Fatiha reicht aus, um zu erkennen, dass der islamische Religionsunterricht als ordentliches Schulfach darauf angelegt ist, den muslimischen Schülern ein völlig falsches Bild von Allah (t) und dem Islam zu vermitteln. Der Unterschied zwischen richtigem und falschem Glauben – zwischen Wahrheit und Lüge – wird ganz bewusst unterschlagen. Die Muslime sollen von der Idee einer vollständigen Praktizierung des Islam mit all seinen Gesetzen, die alle Bereiche des Lebens umfassen, weggeführt werden.
    http://graph.facebook.com/100000049967784/picture
    Jun 30th 2013, 08:35
     
    Die Absicht hinter der Einführung des islamischen Religionsunterrichts als ordentliches Schulfach
     
    Der diesjährigen

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    Actions speak louder than words, so believe what you see and forget what you heard.
    http://graph.facebook.com/1116643291/picture
    Jun 30th 2013, 08:23
     
    Actions speak louder than words, so believe what you see and forget what you heard.
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    ___/\/\_____/\/ \_____/\/\_
    WAHABIO PROVE IT :P
    ¯¯¯\/\/¯¯¯¯¯\/ \/ ¯¯¯¯\/\/¯¯¯
     
    Wahabio tum hamesha hum sunnio se mohabbat ki daleel mangte ho wo bhi quran or a hadith se to
    ab tum daleel do k tum HALAL KI AULAD HO,
    DALEEL SIRF QURAN OR HADITH SE DI JAYEGI WO BHI SAHI HADITH SE.
     
    Note-: tumhari amma ka qaul nai mana jayega k tum kiski aulad ho.
     
    D.N.A test bhi nai mana jayega qki D.N.A test doctor karta hai or ghairulla ki madad lena haram hai.
     
    TO LAG JAAO KAAM PE OR KARO SABIT. .:)
     
    TENSION TENSION TENSION
    :o :o :o :o :o :o :o
     
    _▄▄_
    (●_●)
    ╚═► ▬▬ CHIN TA TA CHITA CHITA TA TA TA.. (y)
    http://graph.facebook.com/100003713090484/picture
    Jun 30th 2013, 08:31
     
    ___/\/\_____/\/ \_____/\/\_
    WAHABIO PROVE IT :P
    ¯¯¯\/\/¯¯¯¯¯\/ \/ ¯¯¯¯\/\/¯¯¯
     
    Wahabio tum hamesha hum sunnio se mohabbat ki daleel mangte ho wo bhi quran or a hadith se to
    ab tum daleel do k tum HALAL KI AULAD HO,
    DALEEL SIRF QURAN OR HADITH SE DI JAYEGI WO BHI SAHI HADITH SE.
     
    Note-: tumhari amma ka qaul nai mana jayega k tum kiski aulad ho.
     
    D.N.A test bhi nai mana jayega qki D.N.A test doctor karta hai or ghairulla ki madad lena haram hai.
     
    TO LAG JAAO KAAM PE OR KARO SABIT. .:)
     
    TENSION TENSION TENSION
    :o :o :o :o :o :o :o
     
    _▄▄_
    (●_●)
    ╚═► ▬▬ CHIN TA TA CHITA CHITA TA TA TA.. (y)
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

 Search Facebook kufr: what is behind the music you listens to: Over the centuries, many Ulama have cautionedthe Believers about the dangers of listening tomusic. Whilst many Muslims have listened,others have chosen to dismiss these warningsand advices.I intend to discuss the harms of music on theBeliever's body, heart, mind and soul, usingreasoning from The Noble Quran and Science.For those brothers and sisters who are stilllistening to music, I urge you to read on and totake heed to what is being said.Firstly, we need to understand that Islam is away of life. The Believer's heart radiates the noorof Iman as he submits himself to the commandsof Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and AllKnowing. He has sent us the Noble Quran andthe Sunnah of our beloved Rasulullah SallallahuAlaihi Wasallam as guidelines for us to live by. Itis through the wisdom of Allah Ta'ala thatmankind has been either permitted to orforbidden from carrying out certain actions.Mankind has been blessed with a choice toeither comply or digress from the orders of TheMost Merciful; of which both paths carryconsequences. Our knowledge is limited,therefore it would be best to follow the laws ofAllah Ta'ala and the guidance of RasulullahSallallahu Alaihi Wasallam, so that we mayplease Allah Ta'ala and attain Jannah.We begin by looking at music from an Islamicpoint of view. Cursed is that person whopurchases the music, even if he does not listento it. I urge the parents and caregivers in thehomes to be strict with your subordinates andfamily members regarding music. Parents needto understand that through financing the haramof music in any form, they may be punished bythe Almighty. Allah Ta'ala has said in the NobleQuran :"And of mankind is he who purchases idle talk(Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path ofAllah without knowledge, and takes it by way ofmockery. For such there will be a humiliatingtorment." - Quran (31:6)Furthermore Rasulullah Sallallahu AlaihiWasallam has forbade the listening to music as itcorrupts the believer. Allah Ta'ala has alsomentioned in the Noble Quran that his curse isupon those who deviate from RasulullahSallallahu Alaihi Wasallam's orders:"And let those beware who oppose theMessenger's commandment, lest some fitnahshould befall them or a painful torment beinflicted on them."- Quran (24:63)Music rusts the heart of the believer and in turn,breeds hypocrisy. Music is highly suggestive onboth conscious and subconscious levels. Anexample is that of ballads (love songs), whichtrick the listener into believing that he cannot livewithout the object of his affection. Furthermorethe songs portray the illusion that the desiredindividual is perfect and that life is not worthliving without her affection. This creates kufr andshirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. Wehave not been given permission by Allah Ta'alato decide when our lives should end. Only uponevaluating the lyrics to many of these songs, dowe realise the sins that we commit in listening tothem.Science has also proven that music hasdetrimental effects upon the listener. It has beenshown to alter the moods of the listeners. Itbypasses the reasoning centre of the brain andevokes feelings in the individual. Tolerance tomusic develops over time, and the listenerrequires a longer duration of listening time or anincrease in pace. The music acts as a toolserving the goals of Shaytaan, drawing peopleinto sin and ultimately Jahannam. Ballads havebeen known to induce a state of relaxation,however this is short lived. Prolonged exposureto this may induce a sense of depression ormelancholy. In the case of rock or pop, theincreased pace, intensity, high volume andchoice of lyrics have been associated withaggression, violence and even suicide.Music appeals to the carnal and base desires ofhuman beings. Drugs, alcohol and illicitrelationships are promoted, whilst honesty andreligion are dismissed. This in turn leads topeople acting upon impulse and without regardfor consequences. It destroys the moral values ofyoung men and women by destroying theirmodesty and chastity from a young age.Arguments have been put forward that music isbeneficial. However, it has been compared to thelikes of wine and gambling. In small doses, thereis a temporary superficial benefit of calm, but theharms of music far outweigh the benefits. Musicis addictive and detrimental., therefore it isforbidden.I believe that the underlying cause of thedestruction of this generation is through itsaddiction to music.The western media portrays the lives ofmusicians and performers as being glamorousand substantial. But how many times have weseen in the media, that the performers adoptdistasteful habits, are arrested, abuse others, endup in prison or experience degrading deaths?Others become the objects of great controversyand hatred by their once-so-called 'fans'. Why?Because Allah Ta'ala has cursed those whochoose to indulge in this sin.After dissecting the horrible truth about musicdear brothers and sisters, I urge you to stoplistening to this tool of Shaytaan. Make taubah.Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnahof our beloved Rasulullah Sallallahu AlaihiWasallam. Make a firm resolution to give up thisabhorred habit. Giving up music IS NOTIMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.Shaytaan has no hope in the mercy of AllahTa'ala whereas, we as Muslims have hope in theMost Merciful. Replace the music with beautifulrecordings of the glorious Quran Karim and tastethese words with your soul. Feel the words ofQuran on your lips and listen to it as you readout aloud. It shall surely stir your soul in apleasant manner and leave you satisfied.Written by: Sister Ayesha Vadia Moola forIdealwoman.org
    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    what is behind the music you listens to:
     
    Over the centuries, many Ulama have cautioned
    the Believers about the dangers of listening to
    music. Whilst many Muslims have listened,
    others have chosen to dismiss these warnings
    and advices.
    I intend to discuss the harms of music on the
    Believer's body, heart, mind and soul, using
    reasoning from The Noble Quran and Science.
    For those brothers and sisters who are still
    listening to music, I urge you to read on and to
    take heed to what is being said.
    Firstly, we need to understand that Islam is a
    way of life. The Believer's heart radiates the noor
    of Iman as he submits himself to the commands
    of Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and All
    Knowing. He has sent us the Noble Quran and
    the Sunnah of our beloved Rasulullah Sallallahu
    Alaihi Wasallam as guidelines for us to live by. It
    is through the wisdom of Allah Ta'ala that
    mankind has been either permitted to or
    forbidden from carrying out certain actions.
    Mankind has been blessed with a choice to
    either comply or digress from the orders of The
    Most Merciful; of which both paths carry
    consequences. Our knowledge is limited,
    therefore it would be best to follow the laws of
    Allah Ta'ala and the guidance of Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam, so that we may
    please Allah Ta'ala and attain Jannah.
    We begin by looking at music from an Islamic
    point of view. Cursed is that person who
    purchases the music, even if he does not listen
    to it. I urge the parents and caregivers in the
    homes to be strict with your subordinates and
    family members regarding music. Parents need
    to understand that through financing the haram
    of music in any form, they may be punished by
    the Almighty. Allah Ta'ala has said in the Noble
    Quran :
    "And of mankind is he who purchases idle talk
    (Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path of
    Allah without knowledge, and takes it by way of
    mockery. For such there will be a humiliating
    torment." - Quran (31:6)
    Furthermore Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam has forbade the listening to music as it
    corrupts the believer. Allah Ta'ala has also
    mentioned in the Noble Quran that his curse is
    upon those who deviate from Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam's orders:
    "And let those beware who oppose the
    Messenger's commandment, lest some fitnah
    should befall them or a painful torment be
    inflicted on them."- Quran (24:63)
    Music rusts the heart of the believer and in turn,
    breeds hypocrisy. Music is highly suggestive on
    both conscious and subconscious levels. An
    example is that of ballads (love songs), which
    trick the listener into believing that he cannot live
    without the object of his affection. Furthermore
    the songs portray the illusion that the desired
    individual is perfect and that life is not worth
    living without her affection. This creates kufr and
    shirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. We
    have not been given permission by Allah Ta'ala
    to decide when our lives should end. Only upon
    evaluating the lyrics to many of these songs, do
    we realise the sins that we commit in listening to
    them.
    Science has also proven that music has
    detrimental effects upon the listener. It has been
    shown to alter the moods of the listeners. It
    bypasses the reasoning centre of the brain and
    evokes feelings in the individual. Tolerance to
    music develops over time, and the listener
    requires a longer duration of listening time or an
    increase in pace. The music acts as a tool
    serving the goals of Shaytaan, drawing people
    into sin and ultimately Jahannam. Ballads have
    been known to induce a state of relaxation,
    however this is short lived. Prolonged exposure
    to this may induce a sense of depression or
    melancholy. In the case of rock or pop, the
    increased pace, intensity, high volume and
    choice of lyrics have been associated with
    aggression, violence and even suicide.
    Music appeals to the carnal and base desires of
    human beings. Drugs, alcohol and illicit
    relationships are promoted, whilst honesty and
    religion are dismissed. This in turn leads to
    people acting upon impulse and without regard
    for consequences. It destroys the moral values of
    young men and women by destroying their
    modesty and chastity from a young age.
    Arguments have been put forward that music is
    beneficial. However, it has been compared to the
    likes of wine and gambling. In small doses, there
    is a temporary superficial benefit of calm, but the
    harms of music far outweigh the benefits. Music
    is addictive and detrimental., therefore it is
    forbidden.
    I believe that the underlying cause of the
    destruction of this generation is through its
    addiction to music.
    The western media portrays the lives of
    musicians and performers as being glamorous
    and substantial. But how many times have we
    seen in the media, that the performers adopt
    distasteful habits, are arrested, abuse others, end
    up in prison or experience degrading deaths?
    Others become the objects of great controversy
    and hatred by their once-so-called 'fans'. Why?
    Because Allah Ta'ala has cursed those who
    choose to indulge in this sin.
    After dissecting the horrible truth about music
    dear brothers and sisters, I urge you to stop
    listening to this tool of Shaytaan. Make taubah.
    Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnah
    of our beloved Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam. Make a firm resolution to give up this
    abhorred habit. Giving up music IS NOT
    IMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.
    Shaytaan has no hope in the mercy of Allah
    Ta'ala whereas, we as Muslims have hope in the
    Most Merciful. Replace the music with beautiful
    recordings of the glorious Quran Karim and taste
    these words with your soul. Feel the words of
    Quran on your lips and listen to it as you read
    out aloud. It shall surely stir your soul in a
    pleasant manner and leave you satisfied.
    Written by: Sister Ayesha Vadia Moola for
    Idealwoman.org
    http://graph.facebook.com/100000318247362/picture
    Jun 30th 2013, 08:44
     
    what is behind the music you listens to:
     
    Over the centuries, many Ulama have cautioned
    the Believers about the dangers of listening to
    music. Whilst many Muslims have listened,
    others have chosen to dismiss these warnings
    and advices.
    I intend to discuss the harms of music on the
    Believer's body, heart, mind and soul, using
    reasoning from The Noble Quran and Science.
    For those brothers and sisters who are still
    listening to music, I urge you to read on and to
    take heed to what is being said.
    Firstly, we need to understand that Islam is a
    way of life. The Believer's heart radiates the noor
    of Iman as he submits himself to the commands
    of Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and All
    Knowing. He has sent us the Noble Quran and
    the Sunnah of our beloved Rasulullah Sallallahu
    Alaihi Wasallam as guidelines for us to live by. It
    is through the wisdom of Allah Ta'ala that
    mankind has been either permitted to or
    forbidden from carrying out certain actions.
    Mankind has been blessed with a choice to
    either comply or digress from the orders of The
    Most Merciful; of which both paths carry
    consequences. Our knowledge is limited,
    therefore it would be best to follow the laws of
    Allah Ta'ala and the guidance of Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam, so that we may
    please Allah Ta'ala and attain Jannah.
    We begin by looking at music from an Islamic
    point of view. Cursed is that person who
    purchases the music, even if he does not listen
    to it. I urge the parents and caregivers in the
    homes to be strict with your subordinates and
    family members regarding music. Parents need
    to understand that through financing the haram
    of music in any form, they may be punished by
    the Almighty. Allah Ta'ala has said in the Noble
    Quran :
    "And of mankind is he who purchases idle talk
    (Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path of
    Allah without knowledge, and takes it by way of
    mockery. For such there will be a humiliating
    torment." - Quran (31:6)
    Furthermore Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam has forbade the listening to music as it
    corrupts the believer. Allah Ta'ala has also
    mentioned in the Noble Quran that his curse is
    upon those who deviate from Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam's orders:
    "And let those beware who oppose the
    Messenger's commandment, lest some fitnah
    should befall them or a painful torment be
    inflicted on them."- Quran (24:63)
    Music rusts the heart of the believer and in turn,
    breeds hypocrisy. Music is highly suggestive on
    both conscious and subconscious levels. An
    example is that of ballads (love songs), which
    trick the listener into believing that he cannot live
    without the object of his affection. Furthermore
    the songs portray the illusion that the desired
    individual is perfect and that life is not worth
    living without her affection. This creates kufr and
    shirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. We
    have not been given permission by Allah Ta'ala
    to decide when our lives should end. Only upon
    evaluating the lyrics to many of these songs, do
    we realise the sins that we commit in listening to
    them.
    Science has also proven that music has
    detrimental effects upon the listener. It has been
    shown to alter the moods of the listeners. It
    bypasses the reasoning centre of the brain and
    evokes feelings in the individual. Tolerance to
    music develops over time, and the listener
    requires a longer duration of listening time or an
    increase in pace. The music acts as a tool
    serving the goals of Shaytaan, drawing people
    into sin and ultimately Jahannam. Ballads have
    been known to induce a state of relaxation,
    however this is short lived. Prolonged exposure
    to this may induce a sense of depression or
    melancholy. In the case of rock or pop, the
    increased pace, intensity, high volume and
    choice of lyrics have been associated with
    aggression, violence and even suicide.
    Music appeals to the carnal and base desires of
    human beings. Drugs, alcohol and illicit
    relationships are promoted, whilst honesty and
    religion are dismissed. This in turn leads to
    people acting upon impulse and without regard
    for consequences. It destroys the moral values of
    young men and women by destroying their
    modesty and chastity from a young age.
    Arguments have been put forward that music is
    beneficial. However, it has been compared to the
    likes of wine and gambling. In small doses, there
    is a temporary superficial benefit of calm, but the
    harms of music far outweigh the benefits. Music
    is addictive and detrimental., therefore it is
    forbidden.
    I believe that the underlying cause of the
    destruction of this generation is through its
    addiction to music.
    The western media portrays the lives of
    musicians and performers as being glamorous
    and substantial. But how many times have we
    seen in the media, that the performers adopt
    distasteful habits, are arrested, abuse others, end
    up in prison or experience degrading deaths?
    Others become the objects of great controversy
    and hatred by their once-so-called 'fans'. Why?
    Because Allah Ta'ala has cursed those who
    choose to indulge in this sin.
    After dissecting the horrible truth about music
    dear brothers and sisters, I urge you to stop
    listening to this tool of Shaytaan. Make taubah.
    Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnah
    of our beloved Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam. Make a firm resolution to give up this
    abhorred habit. Giving up music IS NOT
    IMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.
    Shaytaan has no hope in the mercy of Allah
    Ta'ala whereas, we as Muslims have hope in the
    Most Merciful. Replace the music with beautiful
    recordings of the glorious Quran Karim and taste
    these words with your soul. Feel the words of
    Quran on your lips and listen to it as you read
    out aloud. It shall surely stir your soul in a
    pleasant manner and leave you satisfied.
    Written by: Sister Ayesha Vadia Moola for
    Idealwoman.org
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    app s.a.w. ka irshad hai sarasar zulm hai kufr hai nifak hai us shaqs ka fail jo allah k munadi ki awaz sune r namaz ko na jaye...
     
    itni saqt vaid hai ki allah k nabi apne ummati ko darane r batane k liye ki namaz ki ahmaiyat kya jai kaha hai ki namaz nahi padne wala kya hai
     
    zalim ka zulm kafir ka kufar bataya hai
     
    namaz ki pabandi karo allah k waste tauba karo rr allah ko razi karo
    http://graph.facebook.com/100001616482554/picture
    Jun 30th 2013, 08:46
     
    app s.a.w. ka irshad hai sarasar zulm hai kufr hai nifak hai us shaqs ka fail jo allah k munadi ki awaz sune r namaz ko na jaye...
     
    itni saqt vaid hai ki allah k nabi apne ummati ko darane r batane k liye ki namaz ki ahmaiyat kya jai kaha hai ki namaz nahi padne wala kya hai
     
    zalim ka zulm kafir ka kufar bataya hai
     
    namaz ki pabandi karo allah k waste tauba karo rr allah ko razi karo
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

 Search Facebook kufr: behind that music you listens to: Over the centuries, many Ulama have cautionedthe Believers about the dangers of listening tomusic. Whilst many Muslims have listened,others have chosen to dismiss these warningsand advices.I intend to discuss the harms of music on theBeliever's body, heart, mind and soul, usingreasoning from The Noble Quran and Science.For those brothers and sisters who are stilllistening to music, I urge you to read on and totake heed to what is being said.Firstly, we need to understand that Islam is away of life. The Believer's heart radiates the noorof Iman as he submits himself to the commandsof Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and AllKnowing. He has sent us the Noble Quran andthe Sunnah of our beloved Rasulullah SallallahuAlaihi Wasallam as guidelines for us to live by. Itis through the wisdom of Allah Ta'ala thatmankind has been either permitted to orforbidden from carrying out certain actions.Mankind has been blessed with a choice toeither comply or digress from the orders of TheMost Merciful; of which both paths carryconsequences. Our knowledge is limited,therefore it would be best to follow the laws ofAllah Ta'ala and the guidance of RasulullahSallallahu Alaihi Wasallam, so that we mayplease Allah Ta'ala and attain Jannah.We begin by looking at music from an Islamicpoint of view. Cursed is that person whopurchases the music, even if he does not listento it. I urge the parents and caregivers in thehomes to be strict with your subordinates andfamily members regarding music. Parents needto understand that through financing the haramof music in any form, they may be punished bythe Almighty. Allah Ta'ala has said in the NobleQuran :"And of mankind is he who purchases idle talk(Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path ofAllah without knowledge, and takes it by way ofmockery. For such there will be a humiliatingtorment." - Quran (31:6)Furthermore Rasulullah Sallallahu AlaihiWasallam has forbade the listening to music as itcorrupts the believer. Allah Ta'ala has alsomentioned in the Noble Quran that his curse isupon those who deviate from RasulullahSallallahu Alaihi Wasallam's orders:"And let those beware who oppose theMessenger's commandment, lest some fitnahshould befall them or a painful torment beinflicted on them."- Quran (24:63)Music rusts the heart of the believer and in turn,breeds hypocrisy. Music is highly suggestive onboth conscious and subconscious levels. Anexample is that of ballads (love songs), whichtrick the listener into believing that he cannot livewithout the object of his affection. Furthermorethe songs portray the illusion that the desiredindividual is perfect and that life is not worthliving without her affection. This creates kufr andshirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. Wehave not been given permission by Allah Ta'alato decide when our lives should end. Only uponevaluating the lyrics to many of these songs, dowe realise the sins that we commit in listening tothem.Science has also proven that music hasdetrimental effects upon the listener. It has beenshown to alter the moods of the listeners. Itbypasses the reasoning centre of the brain andevokes feelings in the individual. Tolerance tomusic develops over time, and the listenerrequires a longer duration of listening time or anincrease in pace. The music acts as a toolserving the goals of Shaytaan, drawing peopleinto sin and ultimately Jahannam. Ballads havebeen known to induce a state of relaxation,however this is short lived. Prolonged exposureto this may induce a sense of depression ormelancholy. In the case of rock or pop, theincreased pace, intensity, high volume andchoice of lyrics have been associated withaggression, violence and even suicide.Music appeals to the carnal and base desires ofhuman beings. Drugs, alcohol and illicitrelationships are promoted, whilst honesty andreligion are dismissed. This in turn leads topeople acting upon impulse and without regardfor consequences. It destroys the moral values ofyoung men and women by destroying theirmodesty and chastity from a young age.Arguments have been put forward that music isbeneficial. However, it has been compared to thelikes of wine and gambling. In small doses, thereis a temporary superficial benefit of calm, but theharms of music far outweigh the benefits. Musicis addictive and detrimental., therefore it isforbidden.I believe that the underlying cause of thedestruction of this generation is through itsaddiction to music.The western media portrays the lives ofmusicians and performers as being glamorousand substantial. But how many times have weseen in the media, that the performers adoptdistasteful habits, are arrested, abuse others, endup in prison or experience degrading deaths?Others become the objects of great controversyand hatred by their once-so-called 'fans'. Why?Because Allah Ta'ala has cursed those whochoose to indulge in this sin.After dissecting the horrible truth about musicdear brothers and sisters, I urge you to stoplistening to this tool of Shaytaan. Make taubah.Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnahof our beloved Rasulullah Sallallahu AlaihiWasallam. Make a firm resolution to give up thisabhorred habit. Giving up music IS NOTIMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.Shaytaan has no hope in the mercy of AllahTa'ala whereas, we as Muslims have hope in theMost Merciful. Replace the music with beautifulrecordings of the glorious Quran Karim and tastethese words with your soul. Feel the words ofQuran on your lips and listen to it as you readout aloud. It shall surely stir your soul in apleasant manner and leave you satisfied.Written by: Sister Ayesha Vadia Moola forIdealwoman.org
    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    behind that music you listens to:
     
    Over the centuries, many Ulama have cautioned
    the Believers about the dangers of listening to
    music. Whilst many Muslims have listened,
    others have chosen to dismiss these warnings
    and advices.
    I intend to discuss the harms of music on the
    Believer's body, heart, mind and soul, using
    reasoning from The Noble Quran and Science.
    For those brothers and sisters who are still
    listening to music, I urge you to read on and to
    take heed to what is being said.
    Firstly, we need to understand that Islam is a
    way of life. The Believer's heart radiates the noor
    of Iman as he submits himself to the commands
    of Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and All
    Knowing. He has sent us the Noble Quran and
    the Sunnah of our beloved Rasulullah Sallallahu
    Alaihi Wasallam as guidelines for us to live by. It
    is through the wisdom of Allah Ta'ala that
    mankind has been either permitted to or
    forbidden from carrying out certain actions.
    Mankind has been blessed with a choice to
    either comply or digress from the orders of The
    Most Merciful; of which both paths carry
    consequences. Our knowledge is limited,
    therefore it would be best to follow the laws of
    Allah Ta'ala and the guidance of Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam, so that we may
    please Allah Ta'ala and attain Jannah.
    We begin by looking at music from an Islamic
    point of view. Cursed is that person who
    purchases the music, even if he does not listen
    to it. I urge the parents and caregivers in the
    homes to be strict with your subordinates and
    family members regarding music. Parents need
    to understand that through financing the haram
    of music in any form, they may be punished by
    the Almighty. Allah Ta'ala has said in the Noble
    Quran :
    "And of mankind is he who purchases idle talk
    (Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path of
    Allah without knowledge, and takes it by way of
    mockery. For such there will be a humiliating
    torment." - Quran (31:6)
    Furthermore Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam has forbade the listening to music as it
    corrupts the believer. Allah Ta'ala has also
    mentioned in the Noble Quran that his curse is
    upon those who deviate from Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam's orders:
    "And let those beware who oppose the
    Messenger's commandment, lest some fitnah
    should befall them or a painful torment be
    inflicted on them."- Quran (24:63)
    Music rusts the heart of the believer and in turn,
    breeds hypocrisy. Music is highly suggestive on
    both conscious and subconscious levels. An
    example is that of ballads (love songs), which
    trick the listener into believing that he cannot live
    without the object of his affection. Furthermore
    the songs portray the illusion that the desired
    individual is perfect and that life is not worth
    living without her affection. This creates kufr and
    shirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. We
    have not been given permission by Allah Ta'ala
    to decide when our lives should end. Only upon
    evaluating the lyrics to many of these songs, do
    we realise the sins that we commit in listening to
    them.
    Science has also proven that music has
    detrimental effects upon the listener. It has been
    shown to alter the moods of the listeners. It
    bypasses the reasoning centre of the brain and
    evokes feelings in the individual. Tolerance to
    music develops over time, and the listener
    requires a longer duration of listening time or an
    increase in pace. The music acts as a tool
    serving the goals of Shaytaan, drawing people
    into sin and ultimately Jahannam. Ballads have
    been known to induce a state of relaxation,
    however this is short lived. Prolonged exposure
    to this may induce a sense of depression or
    melancholy. In the case of rock or pop, the
    increased pace, intensity, high volume and
    choice of lyrics have been associated with
    aggression, violence and even suicide.
    Music appeals to the carnal and base desires of
    human beings. Drugs, alcohol and illicit
    relationships are promoted, whilst honesty and
    religion are dismissed. This in turn leads to
    people acting upon impulse and without regard
    for consequences. It destroys the moral values of
    young men and women by destroying their
    modesty and chastity from a young age.
    Arguments have been put forward that music is
    beneficial. However, it has been compared to the
    likes of wine and gambling. In small doses, there
    is a temporary superficial benefit of calm, but the
    harms of music far outweigh the benefits. Music
    is addictive and detrimental., therefore it is
    forbidden.
    I believe that the underlying cause of the
    destruction of this generation is through its
    addiction to music.
    The western media portrays the lives of
    musicians and performers as being glamorous
    and substantial. But how many times have we
    seen in the media, that the performers adopt
    distasteful habits, are arrested, abuse others, end
    up in prison or experience degrading deaths?
    Others become the objects of great controversy
    and hatred by their once-so-called 'fans'. Why?
    Because Allah Ta'ala has cursed those who
    choose to indulge in this sin.
    After dissecting the horrible truth about music
    dear brothers and sisters, I urge you to stop
    listening to this tool of Shaytaan. Make taubah.
    Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnah
    of our beloved Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam. Make a firm resolution to give up this
    abhorred habit. Giving up music IS NOT
    IMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.
    Shaytaan has no hope in the mercy of Allah
    Ta'ala whereas, we as Muslims have hope in the
    Most Merciful. Replace the music with beautiful
    recordings of the glorious Quran Karim and taste
    these words with your soul. Feel the words of
    Quran on your lips and listen to it as you read
    out aloud. It shall surely stir your soul in a
    pleasant manner and leave you satisfied.
    Written by: Sister Ayesha Vadia Moola for
    Idealwoman.org
    http://graph.facebook.com/171506482945549/picture
    Jun 30th 2013, 08:46
     
    behind that music you listens to:
     
    Over the centuries, many Ulama have cautioned
    the Believers about the dangers of listening to
    music. Whilst many Muslims have listened,
    others have chosen to dismiss these warnings
    and advices.
    I intend to discuss the harms of music on the
    Believer's body, heart, mind and soul, using
    reasoning from The Noble Quran and Science.
    For those brothers and sisters who are still
    listening to music, I urge you to read on and to
    take heed to what is being said.
    Firstly, we need to understand that Islam is a
    way of life. The Believer's heart radiates the noor
    of Iman as he submits himself to the commands
    of Allah Ta'ala. Allah Ta'ala is All Wise and All
    Knowing. He has sent us the Noble Quran and
    the Sunnah of our beloved Rasulullah Sallallahu
    Alaihi Wasallam as guidelines for us to live by. It
    is through the wisdom of Allah Ta'ala that
    mankind has been either permitted to or
    forbidden from carrying out certain actions.
    Mankind has been blessed with a choice to
    either comply or digress from the orders of The
    Most Merciful; of which both paths carry
    consequences. Our knowledge is limited,
    therefore it would be best to follow the laws of
    Allah Ta'ala and the guidance of Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam, so that we may
    please Allah Ta'ala and attain Jannah.
    We begin by looking at music from an Islamic
    point of view. Cursed is that person who
    purchases the music, even if he does not listen
    to it. I urge the parents and caregivers in the
    homes to be strict with your subordinates and
    family members regarding music. Parents need
    to understand that through financing the haram
    of music in any form, they may be punished by
    the Almighty. Allah Ta'ala has said in the Noble
    Quran :
    "And of mankind is he who purchases idle talk
    (Lahw Al Hadeeth) to mislead from the path of
    Allah without knowledge, and takes it by way of
    mockery. For such there will be a humiliating
    torment." - Quran (31:6)
    Furthermore Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam has forbade the listening to music as it
    corrupts the believer. Allah Ta'ala has also
    mentioned in the Noble Quran that his curse is
    upon those who deviate from Rasulullah
    Sallallahu Alaihi Wasallam's orders:
    "And let those beware who oppose the
    Messenger's commandment, lest some fitnah
    should befall them or a painful torment be
    inflicted on them."- Quran (24:63)
    Music rusts the heart of the believer and in turn,
    breeds hypocrisy. Music is highly suggestive on
    both conscious and subconscious levels. An
    example is that of ballads (love songs), which
    trick the listener into believing that he cannot live
    without the object of his affection. Furthermore
    the songs portray the illusion that the desired
    individual is perfect and that life is not worth
    living without her affection. This creates kufr and
    shirk, as none is perfect but Allah Ta'ala. We
    have not been given permission by Allah Ta'ala
    to decide when our lives should end. Only upon
    evaluating the lyrics to many of these songs, do
    we realise the sins that we commit in listening to
    them.
    Science has also proven that music has
    detrimental effects upon the listener. It has been
    shown to alter the moods of the listeners. It
    bypasses the reasoning centre of the brain and
    evokes feelings in the individual. Tolerance to
    music develops over time, and the listener
    requires a longer duration of listening time or an
    increase in pace. The music acts as a tool
    serving the goals of Shaytaan, drawing people
    into sin and ultimately Jahannam. Ballads have
    been known to induce a state of relaxation,
    however this is short lived. Prolonged exposure
    to this may induce a sense of depression or
    melancholy. In the case of rock or pop, the
    increased pace, intensity, high volume and
    choice of lyrics have been associated with
    aggression, violence and even suicide.
    Music appeals to the carnal and base desires of
    human beings. Drugs, alcohol and illicit
    relationships are promoted, whilst honesty and
    religion are dismissed. This in turn leads to
    people acting upon impulse and without regard
    for consequences. It destroys the moral values of
    young men and women by destroying their
    modesty and chastity from a young age.
    Arguments have been put forward that music is
    beneficial. However, it has been compared to the
    likes of wine and gambling. In small doses, there
    is a temporary superficial benefit of calm, but the
    harms of music far outweigh the benefits. Music
    is addictive and detrimental., therefore it is
    forbidden.
    I believe that the underlying cause of the
    destruction of this generation is through its
    addiction to music.
    The western media portrays the lives of
    musicians and performers as being glamorous
    and substantial. But how many times have we
    seen in the media, that the performers adopt
    distasteful habits, are arrested, abuse others, end
    up in prison or experience degrading deaths?
    Others become the objects of great controversy
    and hatred by their once-so-called 'fans'. Why?
    Because Allah Ta'ala has cursed those who
    choose to indulge in this sin.
    After dissecting the horrible truth about music
    dear brothers and sisters, I urge you to stop
    listening to this tool of Shaytaan. Make taubah.
    Recite excessive Istigfaar and adopt the Sunnah
    of our beloved Rasulullah Sallallahu Alaihi
    Wasallam. Make a firm resolution to give up this
    abhorred habit. Giving up music IS NOT
    IMPOSSIBLE. It can be done. It has been done.
    Shaytaan has no hope in the mercy of Allah
    Ta'ala whereas, we as Muslims have hope in the
    Most Merciful. Replace the music with beautiful
    recordings of the glorious Quran Karim and taste
    these words with your soul. Feel the words of
    Quran on your lips and listen to it as you read
    out aloud. It shall surely stir your soul in a
    pleasant manner and leave you satisfied.
    Written by: Sister Ayesha Vadia Moola for
    Idealwoman.org
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

    Blogtrottr <busybee@blogtrottr.com> Jun 30 10:36AM +0100  

    Search Facebook kufr
     
    Search Facebook kufr
     
    Wo sind die Türken von damals die ihr Leben aufopferten für den İslâm ?
    Heut zu Tage geben viele ihr leben für ein Kufr System (Kemalismus/Kapitalismus) und nehmen sich als Vorbild Atashirk.
     
    Wo sind die Kurden von damals die ihr Leben aufopferten für den İslâm ?
    Heut zu Tage geben viele ihr leben für ein Kufr System (Kommunismus) und nehmen sich als Vorbild Apo.
     
    Wo sind die Albaner von damals die ihr Leben aufopferten fur den Islam ? Heut zu Tage geben viele ihr Leben für ein Kufrsystem (Demokratie) und nehmen sich als Vorbild Gjirg Kastrioti
     
    By Die Stimme der Ummah
    http://graph.facebook.com/100004709170492/picture
    Jun 30th 2013, 08:58
     
    Wo sind die Türken von damals die ihr Leben aufopferten für den İslâm ?
    Heut zu Tage geben viele ihr leben für ein Kufr System (Kemalismus/Kapitalismus) und nehmen sich als Vorbild Atashirk.
     
    Wo sind die Kurden von damals die ihr Leben aufopferten für den İslâm ?
    Heut zu Tage geben viele ihr leben für ein Kufr System (Kommunismus) und nehmen sich als Vorbild Apo.
     
    Wo sind die Albaner von damals die ihr Leben aufopferten fur den Islam ? Heut zu Tage geben viele ihr Leben für ein Kufrsystem (Demokratie) und nehmen sich als Vorbild Gjirg Kastrioti
     
    By Die Stimme der Ummah
     
     
     
    You are receiving this email because you subscribed to this feed at http://blogtrottr.com
     
    If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
    http://blogtrottr.com/unsubscribe/gt/nZS8k4

     

--
Sie haben diese Nachricht erhalten, weil Sie der Google Groups-Gruppe News2 beigetreten sind.
Um Ihr Abonnement für diese Gruppe zu beenden und keine E-Mails mehr von dieser Gruppe zu erhalten, senden Sie eine Email an 76j4725235b235b891248jv1+unsubscribe@googlegroups.com.
Weitere Optionen: https://groups.google.com/groups/opt_out